סתיו 2019 מביא איתו טרנדים שווים | חלק ג’

בדיוק בזמן לפוסט השלישי והאחרון בסדרה, הסתיו מתחיל להראות נוכחות. מה שישלימו לנו את המלתחה הם הטאצ׳ים הסופיים, אלו שיעשו לנו את העונה הזו מלאה בסטייל ובפאן. שימי לב, הטרנדים הבאים הם הימור בטוח גם לחורף הקרוב! זמן לשופינג..

שרוולים תפוחים:  בפוסט הראשון הדגשנו את הכתפיים כדי להשיג אמירה בוגרת, מדוייקת, ואופנתית יותר.  הפעם האמירה שנרצה להשיג תהיה דרמטית, צעירה, ולא שגרתית. לעומת שרוולי הבלון שהיו הדבר הכי חם בחורף שעבר, הפעם הנפח יהיה יותר מכיוון הכתפיים, והוא מגיע בצורת כפלים ו’קמטים מדוייקים’. מוכר לך?

Zara
199 ש”ח
Asos design
262 ש”ח
Stradivarius
119.90 ש”ח
Zara
199 ש”ח

משבצות, ובכל מקום: הסתיו והחורף הקרובים עומדים לתת לנו טעימה מבתי הספר הפרטיים באמריקה, כי הסטייל של המדים שלהם הוא הדבר הכי רותח שיגיע אלינו. אם זה אפודות צמר, חולצות פולו, וכמובן, איך לא, המשבצות. הבלייזר המשובץ הקלאסי שאנחנו כל כך אוהבות יהווה פריט מפתח מושלם למלתחה שלנו, ומכאן אפשר לקחת את זה כמה רחוק שנרצה. אריגים עם משבצות סקוטיות, שמלות בגזרה חגיגית בהדפס משובץ, או שילוב של פיסים במשבצות בצבעים שונים.

ANDERSSON BELL
304 £
Mango
219.90 ש”ח
Dr. Martens
570 ש”ח
ROSIE ASSOULIN
975 £

תיק יד קטנטן: עוד לא הצלחתי לתרגם בסטייל את המושג ‘top-handle-bag’. הכי קרוב שהגעתי זה תיק-עם-ידיות-עליוניות, אבל הבנת למה אני מתכוונת. קחי את התיקים הקטנטנים שעשו לנו את הקיץ האחרון, הורידי את הצבעים הקיציים והבדים הגמישים והקלילים, והוסיפי רטרו שיק- בטקסטורות (עור תנין הוא האהוב עלי), בצבעים (קלאסיים כמו שחור וניוטרל, או פסטליים של פעם), ובעיקר בצורות (תיקים מלבניים או מרובעים). ככל שסבתא יותר חושדת בך שהתיק נגנב לה מהארון, יותר מושלם.

Mango
149.90 ש”ח
Topshop
149.90 ש”ח
Zara
329 ש”ח
Loewe
1208 £

זהו החלק האחרון מתוך שלושה בסדרת הפוסטים סתיו 2019 מביא איתו טרנדים שווים’.

 

*הפוסט פורסם לראשונה בתפוצת הניוזלטר של Oh-so-fine בתאריך 22/10/19. אם גם את רוצה לקבל במייל עדכונים על פוסטים חדשים ועוד תכנים מיוחדים, את מוזמנת להרשם לניוזלטר: השאירי מייל כאן.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *