סתיו 2019 מביא איתו טרנדים שווים | חלק א’

מכירה את זה שבא לך להיות טרנדית ועכשיוית גם בזמן עונת המעבר? העונה בה האפשרויות מגיעות גם מהקיץ וגם מהחורף, ולא ברור מה יישאר איתנו ומה כבר פחות? כדי שהפעם זה לא ייגמר בעוד שופינג מבולבל, ועמוס בפריטים מאד טרנדיים אך פחות שימושיים,הכנתי עבורך סדרה של שלושה פוסטים שעושים סדר בבלאגן. תמצאי בהם רק את הטרנדים הכי Must Have לעונה הזו, כשהחלק הראשון מהווה בסיס מושלם למלתחה סתיווית מלאה בסטייל קליל ועכשיוי. Stay tuned!

בדגש על הכתפיים: בתור התחלה, הצטיידי בבלייזר חורפי בעל כתפיים מודגשות במיוחד, רצוי אוברסייז, בגזרה מעט גברית וגסה. עכשיו שהבנת כמה כיף להיות אדג’ית וכמה ששדרוג הכתפיים משדרג את כל האאוטפיט, קני לך כמה סטים של כריות לכתפיים במספר גדלים שונים מחנות הסדקית. חברי אותן אל חולצה סתיוית (ממש כמו שעשיתי כאן עם החולצה שלי ממנגו מהעונה שעברה) או אל שמלות הסאטן והכותנה שרק מחכות לשיפוץ טרנדי. מזהירה מראש: זה ממכר.

Mango
76.90 ש”ח בסייל
Isabel Marant
730 £
De Rococo
460 ש”ח
Zara
329 ש”ח

BOOT CUT DENIM: כל כך הרבה סוגי גזרות, צבעים, וסגנונות של מכנסי ג’ינס יציפו אותנו בסתיו-חורף הקרובים. בתור התחלה בחרתי את הדגם שהכי מרענן לי את המלתחה לעומת העונות הקודמות, בהן חרשתי את המאם ג’ינס והסקיני הקלאסי.

מדובר בגזרה בהשראת שנות ה-70 המדהימות, שלמעשה הומצאה לראשונה בשביל החוואים האמריקאים שרצו ללבוש את הג’ינס מעל מגפי הבוקרים שלהם. הג’ינס צמודים ומחבקים, עם התרחבות קלה באיזור הרגל התחתונה. הולכים נהדר עם מגף קטן מתחת, אבל אני דווקא עפה עליהם בשילוב עם סנדל בעל עקב קטן וסקסי.

שימי לב- החידוש המפתיע יותר בעולם הג’ינס הוא דווקא בנוגע לאיכות. לאחרונה יש דגש על הצורך בלפחות ג’ינס אחד שהוא מדוייק ובאיכות גבוהה, כזה שיישאר איתך שנים. בדיוק כמו זה שרכשתי לי לכבוד הסתיו: ג’ינס בגזרת ה-BOOT CUT של Rag&Bone, שהזכיר לי כמה טוב אפשר להרגיש בזוג פשוט של ג’ינס.

Rag & Bone
240$
ניתן להשיג בפקטורי 54 940 ש”ח
Levi’s
178$
Zara
169.90ש”ח
Diesel
198$

תכשיטים בסטייל של פעם: צמידי גורמט, שרשראות עשויות לולאות ענקיות.. כמה שיותר גס יותר סטייל. בזהב, בכסף, העיקר שיהיה צ’אנקי ולוהט. אם הצלחתי להרפות סוף סוף מתכשיטי הצדפים הממכרים שחרשתי, סימן שמצאנו טרנד. רותח.

AURÉLIE BIDERMANN
316 £
Mango
שרשרת למשקפיים
99.90 ש”ח
Vitaly
60 $
Mango
149.90 ש”ח

זהו חלק ראשון מתוך שלושה בסדרת הפוסטים ‘סתיו 2019 מביא איתו טרנדים שווים‘.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 Comment
  • מאשה
    6.10.2019

    ממש מרתק