MY FAVORITE SUMMER SKIRTS | האאוטפיטים הכי שווים לימים הכי חמים

אם הייתי צריכה לבחור פריט אחד שבלעדיו אני לא מוכנה להתחיל את הקיץ, הוא היה חצאית. השנה מדובר בסוג מסויים מאד של חצאיות: קלילות ואווריריות, רצוי באורך מידי, עם הדפס כיפי שגורם לאאוטפיט שלי לצעוק קיץ.  כדי שתוכליגם את לעזוב את הג’ינס בשקט ולצאת אל החום הכבד בלי טיפת חשש- הבאתי עד אלייך את החצאיות הכי שוות כרגע, יחד עם הפריטים המשלימים כדי שלא תצטרכי להתאמץ בכלל. הגיע הזמן לכבות את המזגן, ולצאת לשופינג! או להישאר במזגן ולהזמין אונליין, לפחות עד שניפטר מהג’ינס..

קלילה ומאווררת: כך תהני מהקיץ במקסימום. חצאית מידי עם שסעים היא אולי הדבר הכי מנחם שיש בימי הקיץ החמים, אך מעבר לכך היא גם מאד מחמיאה למגוון גזרות וגבהים. בסך הכל צריך לחשוף קלות את הרגל שהספיקה להשתזף קצת מאז תחילת העונה, והגוף מקבל צורה ארוכה יותר.

החצאית הזו שלי מזארה כבר הספיקה להחטף (עם תחילת הסיילים), אך מצאתי אחת שווה לא פחות בקולקציה החדשה. היא אוורירית וצבעונית, והשסע העמוק מוסיף קלילות. ממליצה ללבוש כמו שלבשתי את שלי: גופיית סריג (טרנד שאימצתי קרוב קרוב בעונה האחרונה) בצבע אוף-ווייט, וכפכפי סלייד בצבע תואם.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by lorenshkalim (@lorenshkalim) on

הקיץ תלבשי פשתן: וגם אם לא באמת, שלפחות ייראה ככה. ההשראה החד משמעית לטרנד הזה היא קולקציית אביב 2019 של Jacquemus. בדים קלילים ונושמים, עם הרבה קפלים, ובעיקר מינימליזם חושני ולא מתאמץ. אגב, ההשראה לקולקצייה עצמה היתה וייב של ריביירה איטלקית. לגמרי מתחברת.

והנעליים מה איתן? ה”כפכף” עם העקב הקטן משנות האלפיים עושה כרגע קאמבק ענק, ועומד להציף לנו את האינסטגרם. הפאשניסטות האינסטגרמיות כבר קיבלו את הבשורה לפנינו (וגם זוג במתנה עד הבית), והספיקו להכין את המלתחה לטרנד החדש. לא יעבור הרבה זמן עד שנקבל מליון וריאציות של הכפכפים הנוסטלגיים מרשתות האופנה המהירה, ונוכל לעוף עליהם בעצמינו.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lucy Williams | Fashion Me Now (@lucywilliams02) on

טאי דאי ובערימות: הובטח לנו שיגיע לשיאו כבר באביב, אבל אני מרגישה שהוריאציות היפות של הטאי דאי מתחילות לזרום אלינו רק עכשיו, בשיא הקיץ. ואם כך, כנראה שזה לא נגמר כאן, ושווה להצטייד בפריטי טאי דאי גם בשביל האביב הבא.

האאוטפיט הזה אולי נראה מושלם לפסטיבלים והופעות, אבל לא רק. מגפונים מזמש בצבע ניטרלי הפכו לפריט האהוב עליי בקיץ (כן, מגפיים בקיץ), כי הם הופכים כל אאוטפיט בנאלי ופשוט לנוטף סטייל ומתוחכם, במיוחד כשמדובר בחצאיות מידי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

אלנגטיות קיצית זה שחור-לבן: בקיץ הצבעוני והתוסס, לעיתים קרובות הדרך להתבלט היא באאוטפיט שקט מצבעים, ועשיר בטקסטורות וצורות. זהו אאוטפיט שאלבש כשבא לי לשדר אלגנטיות וחדות מצד אחד, וקלילות קיצית מצד שני.

חוץ מהתיק, זהו טוטאל-לוק של זארה. קורה לי המון בזמן האחרון, בעיקר כשהם מוציאים קולקצייה חדשה שמלאה בטרנדים שעד לפני רגע היו הדבר הכי חם ב-High Fashion.

 

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 Comments
  • מיקי
    10.7.2019

    מקסים מקסים מקסים, השנה החצאיות הגיעו אצלי במלוא העוצמה ואני מתה עליהן.

  • רוני
    11.7.2019

    רעיונות ממש מגניבים לקיץ, תודה על הפוסט! עשית לי חשק לקנות סנדלים חדשות 🙂

  • תמר
    11.7.2019

    אני פשוט מאוהבת בסגנון שלך!! מציצה בכל פעם מחדש! הכי עשית לי חשק לקנות חצאית מידי קלילה כזאת