הפוך על הפוך: הטופ עולה על החולצה

לעולם אל תגידי לעולם לא! המשפט הזה הפך לרלוונטי מאי פעם השבוע, כשיצאתי מהבית לבושה בחולצה מכופתרת וטופ קטן. ולא להפך. חולצה – ומעליה הטופ. כשהחלטתי לעוף על הטרנד ההורס הזה, היה לי חשוב להרגיש בנוח, להרגיש עצמי, ולא להרגיש שהתאמצתי מדי. חזרתי עם טיפים ומסקנות:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Danielle Bernstein (@weworewhat) on

קחי את זה בקלות, או שתקחי את זה לקצה

כמו בכל טרנד, גם כאן יש לך כמה וריאציות ודרכים ללבוש את הטופ מעל החולצה. בתור התחלה, הטופ בו תבחרי, הוא שיקבע את הטון המרכזי של האאוטפיט. את יכולה ללכת על טופ שמעוצב בצורה של חזיה, כמו זה שדניאל לובשת כאן למעלה – למראה נועז וסקסי בלי לחשוף באמת שום דבר. לעומת זאת, אם את בעניין של לוק מעודן יותר, ויחד עם זאת להביע סטייל ואמירה אופנתית – בחרי בטופ בצורת גופיית-קרופ, כמו שאני בחרתי, וגם ולריה:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valeria Lipovetsky (@valerialipovetsky) on

כשמלה או כחולצה? עם סניקרס או עקבים?

כל הפאן בטרנד החדש הזה,  הוא שרק את מחליטה אם הוא יראה fancy ברמות, או קז׳ואל קליל: את יכולה להינות ממנו ביום עבודה פרקטי ונוח, עם חולצה מכופתרת קלאסית, גופית קרופ בייסיק, ג׳ינס ישרים ומגפונים. את יכולה ללבוש אותו גם לבראנץ׳/לאנץ׳ חורפי כשלא בא לך להיות בנאלית, עם טופ מבד סריג או סוודר שאומר חורף-זה-לא-מה-שחשבתם. ומה עם הערב? בערב האפשרויות גם הן אינסופיות: כשמלה מכופתרת עם טופ סקסי בצורת מחוך מעל, או נפח עצום בשרוולים יחד עם טופ מעור שלוקח את זה למקום קצת אדג׳י, נעלי סטילטו גבוהות, או איך שרק יהיה לך מעניין ופאן!

 

View this post on Instagram

 

Too much white? 🕊🦢 :/ boots @publicdesire #pdbae

A post shared by Vitaliia (@vitaliia) on

הצבע הוא את

אני מגדירה את הסטייל שלי כאלגנטי קליל, מיניליסטי, ולא מתאמץ – לכן בחרתי בטופ שחור שמצד אחד אין לו גזרה מטורפת ובכך מתבטאת הפשטות שלו, ומצד שני הוא בצבע שחור קלאסי, ובטקסטורה דמוי עור, שמוסיף את האמירה השקטה-והמעט-רצינית-שלי. לעומת זאת, דנה כאן למטה, בחרה בטופ צבעוני ונערי בגוון פסטלי, שמתאים בדיוק לסטייל הקליל, הצבעוני, והרך שמאפיין אותה. מה שאומר שאין כאן שחור ולבן – בחרי בסגנון שיתחבר לקוד הלבוש הכללי שלך, והביאי את עצמך אל תוך הטרנד הזה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fashion Blogger | סטייליסטית (@danazstyle) on

 

צילום: רם רובבשי
חולצה מכופתרת מ- Stradivariu לחצי כאן.
טופ דמוי עור מ- Zara לחצי כאן.
טיץ דמוי עור מ- Mango לחצי כאן.

 

מבחר של טופים שלדעתי ילכו מושלם בלוק כזה:

 

חולצות מכופתרות שיוסיפו עניין וסטייל כשאת מיישמת את הטרנד:

 

את מוזמנת להירשם לניוזלטר שלי  ממש כאן, כדי לקבל השראות, תכנים בלעדיים, והתראות על פוסטים חדשים בבלוג.

נתראה בפוסט הבא 🙂

נשיקות, ירדן

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 Comments
  • Significata
    4.3.2020

    מהממת ברמות! הלוק הזה יושב לי הרבה זמן בארון ובדיוק השבוע התלבטתי אם הוא עדיין רלוונטי ואם יהיה לי אומץ ללבוש אותו. אין ספק שסגרת לי את הפינה הזו♥️🙏🏻

    • yarden
      4.3.2020

      איזה כיף! מחכה לראות אותו ❤️