MOOD BOARDS | להרכיב אאוטפיט בעזרת לוח השראה

 

כשאת קמה בבוקר, ניגשת לארון, ובוחרת לעצמך אאוטפיט, מאיפה את מתחילה? האם את בוחרת זוג נעליים שהכל צריך להתאים אליו? או שאת קודם כל בוחרת את הבגד עצמו ואז מוסיפה אקססוריז, נעליים, וכל השאר? לא משנה באיזו שיטה את מרכיבה את האאוטפיטים שלך, אני בטוחה שיש ימים שההשראה פשוט לא מגיעה. גם אם הארון מפוצץ, את לא ממש יודעת מאיפה להתחיל. בדיוק בשביל ימים כאלו כדאי שיהיו לך כמה ‘MOOD BOARDS’ בכיס. אז מהו Mood Board ואיך תבני אחד (או מליון) בעצמך?

Mood Boards = לוחות השראה:

מעין קולאז’ים של תמונות בעלות מכנה משותף, שיחד משדרות ווייב מסויים. הקולאז’ים האלו משמשים אותי לכל נושא, בכל תחום. אני יוצרת לוחות השראה בעיקר דרך Pinterest, אפליקציה שהיא בעצם מאגר עצום של תמונות, עם אפשרות ‘לנעוץ’ את התמונות שאנחנו אוהבים ולחלק אותן לפי נושאים.

למה את צריכה Mood Board כדי להתלבש?

זוכרת את אותם ימים שההשראה לא מגיעה והבהייה בארון לא מניבה פירות? אז תארי לך שאת פשוט מוציאה את הפלאפון ומעיינת בכל מיני קולאז’ים שהכנת מראש, כל אחד מספר סיפור אחר, צבעים אחרים, טקסטורות שונות.. ופתאום, בכמה דקות את מחברת כמה פריטים לאאוטפיט שמשדר בדיוק את מה שאהבת, בצבעים שרצית, ובאווירה שחיפשת. כשאנחנו מסתכלות על שילוב מוכן מראש של צבעים, בגדים, וסגנונות, יותר ברור לנו לאילו פריטים מהארון שלנו לגשת.

שופינג עם Mood Board-

עוד דבר שלוחות השראה יכולים לשפר פלאים הוא שופינג. בדרך כלל כשנצא לקניות פשוט נגיע אל החנויות הקבועות שלנו וניגש אל מה שתופס לנו את העין קודם. כנראה שנקנה את אותו הג’ינס ואותו הסוודר, וביום למחרת כשנבחר בגדים נבין שחסרים לנו אותם פריטים כמו קודם ולא התקדמנו לשום מקום. במקום זה, אני מציעה לעשות הקדמה לשופינג, ולהכין לוחות השראה שמראים איך אנחנו רוצות להתלבש ומה אנחנו רוצות לשדר באמצעות הבגדים שלנו. כך, כשנגיע לחנות, נהיה הרבה יותר מדויקות ונדע אל אילו פריטים וסגנונות להתכוונן, ועל מה לוותר.

איך תכיני Mood Board משלך?

כדי להתחיל לוח השראה, הכנסי לפינטרסט וחפשי קודם כל תמונות ראשונות שמכוונות אל הסטייל הרצוי. לדוגמה: חפשי “black blazer” ונעצי שתיים או שלוש תמונות שתפסו לך את העין. עכשיו חפשי פריט נוסף (לדוגמה: pointed black shoes), או תמונות אווירה שיכניסו אותך לווייב מסויים (טיפ: אם תקחי כל עצם/צבע/סגנון שבא לך ותוסיפי לו את המילה aesthetic תקבלי תמונות אווירה מהממות באותו נושא) ונעצי גם כמה מהם. עכשיו שיש לך בסיס טוב של כמה תמונות, כנסי אל הלוח שיצרת, ולחצי על “more ideas”- יחשפו בפנייך המון תמונות שקשורות למה שכבר קיים בלוח. תבחרי רק את אלו שממש משדרות לך את הסטייל שרצית, והמשיכי לדייק את הלוח. בסופו של דבר כל התמונות יחד צריכות להעביר לך ווייב מסויים שעושה לך חשק ללבוש את הצבעים/הטקסטורות/הבגדים שבתמונה.

האאוטפיט שלפניכן הורכב בדיוק בצורה הזו: עמדתי מול ארון מלא בפריטים בודדים, שלא התחברו לי באותו רגע. אז במקום לבזבז שעה במדידות, פתחתי את פינטרסט ובחרתי ב-Mood Board שקראתי לו ‘A touch of color’. קישור ללוח נמצא כאן. היה לי הרבה יותר פשוט לחבר פריטים יחד (ובעיקר צבעים שלא שילבתי קודם) ואהבתי מאד את מה שיצא. אם הכנתן לוח השראה,שתפו אותי בפינטרסט! תמיד שמחה לקבל השראה נוספת 🙂

*חוץ מלוחות ההשראה שתמצאי אצלי בפינטרסט, יש גם highlight בעמוד האינסטגרם שלי שמוקדש ל-mood boards שהעלתי.

לוח השראה

 

לוח השראה

 

לוח השראה

 

להרכיב אאוטפיט בעזרת לוח השראה

 

לוח השראה

 

לוח השראה

 

לוח השראה

 

מאיפה האאוטפיט?

סוודר, מגפונים, וחצאית מזארה. // תיק ומעיל ממנגו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 Comments
  • ירדן איזה לוק מהמם יצרת ! לגמרי הולכת לאמץ את לוח ההשראה שהצעת ♥ ואת לגמרי מדהימה!

  • רחל
    9.1.2019

    ואו את מהמממת !!! סטייל הורס!

  • רוני
    9.1.2019

    אוהבת מאד את הסגנון שלך, תודה על הרעיון 🙂