SLIP AND SLIDE | חצאית סליפ היא כל מה שאת צריכה עכשיו

בדיוק כשחשבתי שהאהבה שלי אל הניינטיז הגיעה לשיאה, הכרתי את חצאיות הסליפ. אין לי בעיה לצאת קיטשית ולספר שזו הייתה אהבה ממבט ראשון- היה אז שיא הקיץ, האינסטגרם היה מוצף בחצאית המשי המנומרת של Realisation Parשהפכה תוך ימים ספורים לסולד-אאוט הכי מבוקש שיש, ואני יצאתי לחיפוש אחר גרסאות מקומיות ושפויות יותר (בכל זאת, 180$). מאז עברו כבר כמה חודשים, אני חיכיתי בסבלנות שהטרנד יגיע לארץ, ולשמחתי בחודשיים האחרונים טופשופ נרשמה כספקית המרשימה ביותר של חצאיות סליפ, במגוון צבעים והדפסים. אז רגע לפני שאת הולכת להשיג אחת, מה עוד תצטרכי לדעת על החצאית הכי חמה כרגע?

SLIP AND SLIDE | חצאית סליפ היא כל מה שאת צריכה עכשיו

מהי חצאית סליפ

בעבר חצאית הסליפ הייתה משמשת בעיקר להפרדה בין הגוף שלנו לבין הבגד אותו נלבש, גם כדי למנוע משמני וריחות הגוף להגיע אל הבגד (אז היה סיפור רציני לכבס שמלה שלמה), וגם כדי להפריד בין בדים לא נעימים לעור שלנו. לעיתים חצאיות סליפ היו נלבשות גם מטעמי צניעות. היום החצאית כבר יצאה מתחום הלאנז’רי אל המלתחה עצמה, אך עדיין משדרת סקס אפיל.

SLIP AND SLIDE | חצאית סליפ היא כל מה שאת צריכה עכשיו

האורך כן קובע

מיני הוא ללא ספק האורך הכי טרנדי עכשיו, אך לא במקרה הזה. חצאיות סליפ גם כך עשויות מבדים ‘בעייתיים’ לרוב כמו סאטן ומשי, כאלו שמסגירים כמה אכלת לצהריים, וכדי שבכל זאת יועילו עם טאץ’ מחמיא הן חייבות לעבור את הברכיים אך להיגמר לפני הקרסול.

SLIP AND SLIDE | חצאית סליפ היא כל מה שאת צריכה עכשיו

הצבע הנכון

בחורף העכשיווי הצבעים ששולטים בחצאיות הסליפ נוטים לקלאסיות ושמרניות מסוימת- שחור, חום כהה, שמפניה.. אם בא לנו לעוף על עצמינו נלך על ירוק בקבוק או תכלת כהה. האביב הקרוב לעומת זאת, יהיה צבעוני יותר ויביא איתו פרינטים כיפיים ומעניינים.

מה ללבוש עם חצאית סליפ

לא סתם כתבתי שהחצאית הזו היא ‘כל מה שאת צריכה עכשיו’, את ליטרלי יכולה לבנות מלתחה עליה. היא הולכת מושלם עם רוב הפריטים שיש לנו בארון ומתאימה את עצמה למגוון סגנונות ואירועים. אז איך תלבשי אותה הכי טוב, ולאן?

ליום עבודה שגרתי ומלא בסטייל- טי שרט מעט אוברסייז, רצוי עם הדפס כלשהו, סניקרס גסות, וג’קט עור שחור. וייב של Rock n’ Roll הוא מה שאת רוצה להשיג, ובשביל זה את צריכה לוודא שהתוצאה טבעית ולא מתאמצת.

asos
184 ש”ח
nordstorm
288 ש”ח
Zara
99.90 ש”ח
Mango
699.90 ש”ח

לבראנצ’ קליל ביום קריר- מגפון חורפי עם סוודר צ’אנקי ענק שאומר שלא-באמת-יצאתי-מהמיטה-עדיין. כשאת הולכת על מגפיים סגורות ודאי שהן מתכתבות באופן מושלם עם החצאית. אם את מתחת ל1.65 כמוני, הפריבילגיה של חצאית באורך מידי עם מגפונים מגיעה יחד עם עקב גבוה בלבד.

Stradivarius
299 ש”ח
asos
147 ש”ח
Stradivarius
119.90 ש”ח
asos
341 ש”ח

לדינר חגיגי באווירה חורפית- מכירה את זה שאחרי חורף שלם כבר קשה לחדש באאוטפיטים חגיגיים? הכל מרגיש כבד ומשעמם. אז עכשיו קחי סנדל סטילטו סקסי, או סנדלי רצועות נמוכים, חצאית סליפ מבריקה וסוודר קז’ואלי. לכי על משחק של צבעים שקטים, או על לוק מונוטוני עם צבע אחד- שניהם יעשו את העבודה. הסוודר צריך להיות משוחרר; מספיק כדי לתקוע בתוך החצאית מקדימה ולהישפך מעט בצדדים ומאחור, ולא יותר מדי כדי שיתאים לוייב של ערב.

H&M
89.90 ש”ח
Zara
199 ש”ח
story
140 ש”ח
Aldo
249.90 ש”ח

SLIP AND SLIDE | חצאית סליפ היא כל מה שאת צריכה עכשיו

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 Comments
  • לוד גרקו
    26.2.2019

    אחלה פוסט! יצרת עמוד תוכן שלם על חצאית. שאפו 🙂

    • yarden
      28.2.2019

      חחח כן עם החצאית הזו זה היה קל 🙂 תודה אהובה