WARDROBE GUIDELINES | טיפים למלתחה עדכנית

 

לקנות פריטים טרנדיים זה קל, אבל לא תמיד עושה את העבודה. באילו פריטים כדאי להשקיע? איפה לקנות? איך לקבל השראה? ריכזתי עבורך 10 קווים מנחים שעוזרים לי להנות באמת מהמלתחה שלי, ולהוציא ממנה אאוטפיטים עדכניים בקלילות.

  • להעדיף איכות על כמות. נכון, לרוב זה אומר לשלם יותר על פחות פריטים. אבל למה לא, אם ברוב המקרים שאנחנו קונות בזול- אנחנו משלמות ביוקר? (איכות ירודה, לא הכי עכשיווי, יושב לא משהו..) רכישה של פריטים יקרים יותר מבטיחה שהתחדשות בפיס חדש תהיה מהסיבות הנכונות, תגרום לך לחשוב האם הוא באמת מתאים לך למלתחה, תמנע בזבוז כסף מיותר ותחסוך מקום בארון. והכי הכי חשוב- זה לחלוטין מבטיח פיסים איכותיים פי כמה, שישארו איתך לזמן ארוך יותר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moded’amour (@mode.damour) on

  • ללבוש יותר ג׳ינס. ב-2018 עשיתי אתנחתא משחררת מדנים על כל גווניהם. העדפתי מכנסיים מחוייטים, חצאיות מידי, ולעיתים אפילו חטאתי בטייץ פה ושם. בפוסט הזה סיפרתי על כמה ש-Mom jeans הם בייסיק חובה לחורף, זוכרת? אז מרוב שהם ממכרים, נוחים, ושיקיים, אני מבטיחה לקחת גם אותם וגם את ׳הג׳ינס הישר׳ איתי אל האביב והקיץ הקרובים.

 

  • לבלות יותר זמן אצל החייט. אם המטרה שלך דומה לשלי- להפוך את המלתחה לכמה שיותר fine, הכלי הכי חזק שברשותינו הוא חיוט. בייחוד כשאת נמוכה או בעלת גזרת petite, הצרה במקומות הנכונים ומכפלות מדויקות יעשו הבדל עצום באיך שהבגדים יושבים עלייך.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gioia (@gioiagiustino) on

  • 70% על-זמני 30% עכשיווי. מאז ומתמיד אני בחיפוש אחר האיזון המושלם בין טרנדים לקלאסיקות. ואני לא טוענת שסוף סוף מצאתי אותו (לאחרונה הבנתי שזה מאד אינדיבידואלי), אבל כרגע זה בהחלט מרגיש לי כמו היחסיות המושלמת. לבסס את הארון על רוב מוחלט של פריטים על זמניים- בייסיקס, ניטרליים, קלאסיים. ולהוסיף נגיעות של פיסים יוצאי דופן, כאלו שמצריכים מרווח זמן גדול בין לבישה ללבישה, עם אמירה מורגשת.

 

  • Yes to vintage. לא רק בגלל שזו תשובה מגניבה ל״מאיפה המעיל?״, אלא כי זה צעד גדול בדרך ללבוש ׳אופנה איטית׳- בגדים ופריטים שברכישתם תעשי פחות נזק לכדור הארץ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Na Nin Vintage (@naninvintage) on

  • להזריק קצת קארי בראדשו מדי פעם. בתקופה של העדר השראה, פשוט לראות את כל העונות של ׳סקס והעיר׳ מההתחלה. המלצה: כדאי להמתין זמן מה מהפרק האחרון שראית ועד היציאה לשופינג. זו אותה רמת סיכון כמו ללכת לסופר כשמתים מרעב. וחוץ מזה, ברמת הטרנדיות- אם קארי לבשה את זה, לכי על זה. 

 

  • אין דבר כזה יותר מדי נעליים. מה לעשות, בדיוק סיימתי סיבוב נוסף של עונה 3 של סקס והעיר. זה אולי לא פוליטיקלי קורקט לומר, אך אני באמת מאמינה שלכל סיטואציה מתאימה נעל שונה; שאם יהיו לך בארון 35 זוגות, את בטוח תמצאי את הזמן  וההאוטפיט הנכון בשביל כל אחת מהן. וגם, שמגוון גדול של צבעים, עקבים, טקסטורות וגזרות של נעליים, יתרמו רבות לורסטיליות של המלתחה שלך. נעל היא הפריט הנכון להשקיע בו- גם מבחינת נוחות וגם מבחינת סטייל.
  • נוצות. מאד ספציפי ולגמרי לא בשביל כולן- אבל וואו. נכון שאין שני לרושם ראשוני? אז חתיכת רושם. וזוכרת שלפני כמה סעיפים דיברנו על פיסים עם אמירה? אז אמירה מטורפת. נוצות מתחילות עכשיו את 15 דקות התהילה שלהם וזה עומד להיות דרמטי ופוטוגני במיוחד. בסטילטו, בסנדל, על התיק, או בחולצה.. בואי ניתן לטרנד המושלם והאוונגרדי הזה להכנס למלתחה שלנו ונהנה ממנו כל עוד אנחנו יכולות.

 

  • לסלוח לעצמך על הזארה והמנגו. החיפוש התמידי שלי אחר אופנה עדכנית גורם לי להעריך עוד יותר פיסים ומותגים אותנטיים מהרגיל. לכן כשאני יוצאת עם שקיות ממנגו, או לפתע קולטת שאני בטוטאל-לוק של זארה, מפלס ההתלהבות שלי מהאאוטפיט יורד. אבל אחרי שהבנתי שרוב הארון שלי מורכב מרשתות המיינסטרים האלו, הגעתי למסקנה שיש סיבה שכולנו כל כך מכורות אליהן- הן מספקות לנו במחירים סבבה לגמרי אופנת סטריט-סטייל וטרנדים שעד לא מזמן היו הדבר הכי החם ב- high-fashion. ושבעוד אני חולמת על מלתחה שכולה סלין, דיור, ובלנסיאגה.. המציאות מנחיתה אותי ומהר אל ה-strappy sandals של זארה. וכרגע, זה בדיוק מה שאני צריכה 🤗

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anouk Yve (@anoukyve) on

לסיום.. נגיעה קטנה מעולם ומלואו של סידור ארונות: מתוך כל המלתחה תמיד יהיו לנו פייבוריטים. אם נביא אותם לקדמת הארון, ואפילו נסדר על קולב אאוטפיטים שמבוססים על אותם פריטים אהובים- נהנה מהמלתחה פי כמה. כך לא נגיע למצב המוכר בו מגיע חילוף עונות, ואנחנו מגלות פיסים טרנדיים שפספסו את הרגע שלהם. 

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 Comments
  • ענבל
    19.2.2019

    קצת איבדתי אותך מהכותרת על קארי ברדשאו, אבל עד לשם- מהמם! הכי מסכימה איתך. ואני נלהבת ליישם את כלל ה70-30.

    • yarden
      19.2.2019

      תודה! מקווה שיעשה את העבודה בשבילך כמו אצלי 🤗♥️

  • פוסט מהמם ממש אהבתי! 💗💗

    • yarden
      19.2.2019

      ♥️♥️♥️