THANK U 2018, NEXT | תחזית טרנדים ל-2019

 

שנה חלפה, שנה באה: כשדצמבר מגיע לסופו, ונצנצים מתחילים להציף את החנויות, אחד הדברים שאני אוהבת לעשות הוא לסכם את השנה החולפת בהישגים שהושגו וחלומות שהוגשמו, ולהגדיר מטרות ויעדים חדשים

לשנה שבפתח.כשהתיישבתי לרשום, הבנתי מיד שהשנה אכין שתי רשימות.. את הרשימה הפרטית שלי, ורשימה נוספת- מפת טרנדים שתעשה לנו סדר בכל הבלאגן (ובארון)- טרנדים שנשאיר מאחורינו ב-2018, וטרנדים עדכניים שנאמץ ב-2019. שנה חדשה היא הזדמנות מעולה “לרפרש” את המלתחה, לאמץ סגנונות חדשים, וגם לדעת מה להשאיר מאחור.

אז קודם כל- דיסקליימר ענק: לא נזרוק/נתרום/נעביר לאחיינית את כ-ל הפריטים שכבר לא בשיא האופנה. טרנדים בסופו של דבר הולכים ובאים, ותמיד את יכולה לאחסן את הפריטים שאת מאד אוהבת ולא רוצה להיפטר מהם. חוץ מזה, בואי נזכור שאין דבר יותר שיקי מלהשאר נאמנה לסגנון שלך 🙂

למה לצפות ברשימה שלי: חשוב לזכור שמה שנכון לאחת לא תמיד יהיה נכון גם לאחרת, ולכן בחרתי להתייחס בעיקר לטרנדים שהם MUST HAVE וכאלו שלא תוכלי להתעלם מהם בעונות הבאות. יחד עם זאת, ברשימה שלי לא תראי את טרנד הSEQUINS (פייטים, נצנצים), או הפאוץ’ (גם לא Belted Bag) ,כיוון שהם כבר נמצאים בכל מקום, והמטרה שלי היא בעיקר לחדש לך ולהביא את הבשורה של מה עומד להיות הדבר הבא, ומה לעומת זאת נחשב כבר Old news. אז אחרי שסיימנו עם הקדמות ודיסקליימרים, בואי נתחיל-

 

4 טרנדים שנשאיר אי שם ב-2018:

1. Neon

ברגע שפראדה מילאו את חלונות הראווה בצבעי ניאון בהירים וזוהרים, התחילו 15 דקות התהילה של הניאון. באופן אישי- מאד ניסיתי למצוא את הדרך שלי להתחבר לטרנד הזה, אך ללא הצלחה. אז איזה כיף לשמוע שהוא לא תופס תאוצה בעונות הקרובות, אלא הולך ודועך, לאט אבל בטוח.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nikki Marinus (@nikkimarinus) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZARA Official (@zara) on

2. בלייזר אוברסייז

בזמן האחרון יש דגש חזק על חיוט, גזרות מדויקות, ובכלל אופנה fine. הבלייזר נשאר איתנו- אך נוותר על גזרת האוברסייז לטובת חליפה מחוייטת עם גזרה מחמיאה וצמודה יחסית..

 

View this post on Instagram

 

A post shared by myProfashional (@myprofashional) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Goodshop Badshop (@gs__bs) on

3. Denim On Denim

ג’ינס על ג’ינס על ג’ינס ואם תרצי אז גם על ג’ינס. פוטנציאל מטורף לסטריט סטייל מהמם, אבל ביצוע (בייחוד בארץ) שלא השאיר טעם של עוד. לעומת זאת, כן נשארנו עם זיכרון נעים של קיילי והיילי עושות את זה כמו שצריך, בחליפת דנים ממותגת של ורסצ’ה. 👋🏼

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lisa Olsson (@lisa.olssons) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by StreeTrends (@streetrends) on

4. עד מעל הברך

היה לי חלום אחד בלבד בתחילת הסתיו: להיות הבעלים של המגף המנוחש הכי חרוש באינסטגרם וגם להיות גאה בזה! אז ניגשתי לסניף מנגו הקרוב לביתי, מצאתי את המגף העצום הזה במידה 36, מדדתי, חזרתי הביתה, והתחלתי לחפש חלום אחר. היה כיף, מגפיים מעל הברכיים, אך לא תחסרו לי כלל כי אתם טרנד לגבוהות בלבד. הכי thank u next!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by XENIA ADONTS (@xeniaadonts) on

 

7 טרנדים לאמץ בחום לקראת 2019:

1. הכי קצרצר שאפשר

אחרי שהפגנו צניעות, מסתורין, ובעיקר סטייל עם חצאיות מידי בשנת 2018 ומקסי ב2017, אנחנו עומדות לקבל פלאשבק כיפי לשנות ה60, כשחצאיות מיני היו הדבר הכי נועז שיכולת ללבוש.  הן יגיעו באורכים קצרצרים, בגזרות צמודות ומתנפנפות, בפרינטים צבעוניים, מזמש, מג’ינס, מעור מנוחש, ומה לא.. אז הכיני רגלייך לחורף+אביב+קיץ, ובואי נחשוף קצת עור..!

View this post on Instagram

 

A post shared by THELIMITDOESNOTEXIST (@jourdansloane) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ⚡️Tezza⚡️ (@tezza) on

2. אקססוריז לשיער 

והפעם חזרנו לשנות ה-90: פנקי את עצמך בשלל סיכות לשיער! אם בא לך בייסיק, את מוזמנת לשים המון סיכות סבתא/bobby pins באופן מוגזם. אבל אם את רוצה להוסיף עניין לאאוטפיט, ולהחצין קצת סטייל- סיכות משובצות עם או בלי טקסט הם הדבר הכי כיפי שיש. ובמעבר חד (או שלא), את המשפט הבא לא חשבתי שאומר מאז 2007 כשעליתי לחטיבת הביניים: אני חייבת לרכוש קשת לשיער! עוד טרנד מושלם ל-2019 שיגרום לנו להרגיש קצת כמו בלייר וולדורף, ולמה לא בעצם?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Leonie Hanne (@leoniehanne) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Carola Pojer (@carolapojer) on

3. PROTECT YOUR EYES

הגיע הזמן לתת למשקפי השמש הקטנטנים שלנו מנוחה, ולאמץ משקף חדש ובעל אמירה לא פחות- 2019 תהיה שנה של משקפי שמש גדולים מהרגיל, על סף ענקיים (בהצלחה לירדן עם הפנים הקטנטנטות שגם כך מתקשה בבחירת משקפיים), בסגנונות מגוונים.. יש את משקפי המגןמשקפי טייסים XL, ועוד המון דגמים שקשה יהיה לפספס..

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A Y L I N (@aylin_koenig) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by no.34 (@no34style) on

4. Tie-Dye

לפני שאת מדלגת באלגנטיות ועוברת לטרנד הבא (!) אספר לך שהפרינט ההזוי וההיפי הזה שחשבנו שיישאר לנצח בגבולות הפיג’מה ששרדה מהטיול במזרח, יכול להגיע באינטרפטציות ממש חמודות ומפתיעות- והוא יגיע. ככל הנראה הוא יופיע על סוודרים, על חליפות מחוייטות, טי שרטים, ועוד שלל פריטים שאיכשהו ישתלבו בתוך הצבעוניות המשוגעת של 2019. זהו, את יכולה להמשיך 🙂

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MATCHESFASHION.COM Woman (@matchesfashion) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @yslangel on

5. טייץ קצר

“אפקט הקרדשיאנס” עשה את שלו, ו’מכנסי רכיבת האופניים’ ממשיכים איתנו (באופן מפתיע) לשנה החדשה. ההפתעה האמיתית היא שהמכנסיים שנחשבו עד כה לקלאסיקת סטריט-סטייל טראשית, הופיעו בשבוע האופנה של אביב 2019 בתצוגות של מותגי היי-פאשן כמו  שאנל ופנדי.

כאן תמצאו שתי הצעות הגשה מהממות וריאליסטיות של המכנסיים הקצרים, ע”י who what wear המצויינים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nina Urgell Cloquell (@ninauc) on

6. Balloon sleeves

בחולצה מכופתרת, בטי-שרט, ובסוודר (הפייבוריט שלי), שרוולים מנופחים הם השדרוג הכי מתוק לאאוטפיט. כבר התחילו לצוץ בחנויות, אך ב-2019 נקבל הרבה יותר מהם. שלבי עם חצאית צמודה או ג’ינס בייסיק ויש לך אאוטפיט מהמם בלי מאמץ. אני מאוהבת 🎈

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tiffany Hsu (@handinfire) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nicole Ballardini (@nicoleballardini) on

7. I don’t choose shoes, shoes choose me

גזרת הנעליים היא נישה בפני עצמה: 2019 מביאה איתה כל כך הרבה צבעים וצורות, זה משוגע! נוצות, עקבים בצורות משונות, בדים הזויים ופלטפורמות ענקיות הם רק טיפה בים הנעליים החדשות שעומדות לזרום אלינו אוטוטו.. בגדול, בעונות החמות של 2019 יהיה קשה למצוא זוג נעליים קלאסי ומעודן. אז מכל הכיף שמתקרב בחרתי את 2 הטרנדים שאני הכי מחכה להם, וזה לא היה היה קל:

CLEAR PVC קיטשי, ילדותי, ומלא בסטייל! את הפלסטיק השקוף נמצא בקרוב על סנדלים שטוחים, סטילטו ואפילו מגפונים.

I CAN SEE YOUR SOCK- בהשראת סטייל גרוע נוצר אחד הטרנדים הכי שיקיים שיש, עם ווייב בוהמי קלולס שכזה: נעלי סטילטו עם גרביים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stella McCartney (@stellamccartney) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANNABELLE FLEUR (@vivaluxuryblog) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Loulou De Saison – Chloé (@louloudesaison) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JOSEFINE H. J (@josefinehj) on

*כל התמונות נלקחו מהאינסטגרם, לחיצה על התמונה תיקח אותך אל התמונה המקורית.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 Comments
  • כוכי בגל
    31.12.2018

    אלופה מהממממת. נהנית לקרוא מאוד

    • yarden
      31.12.2018

      תודה! איזה כיף 🙂