המדריך המדויק לג׳ינסים הכי חמים

אם את עוקבת אחריי באינסטגרם, את בטח שותפה לחיפוש שלי אחר ג׳ינס הסטרייט המושלם. כשצילמתי, התייעצתי, ושיתפתי בכל הג׳ינסים שמדדתי ולבשתי, דיברתי ללא הפסקה על סוגים שונים של ג׳ינס, זרקתי שמות של גזרות באוויר, וקיבלתי לא פעם הודעות עם סימני שאלה.. מה זה בעצם סטרייט? מהו ההבדל בין סקיני לסטרייט? איזה ג׳ינס יתאים למבנה הגוף שלי? במדריך הבא אני עונה על כל השאלות האלו, ויותר:

נתחיל במונחים שכדאי להכיר: כשאת יוצאת לחנויות בעלות מבחר רחב של ג׳ינסים (זארה לדוגמה), את יכולה לחסוך לעצמך זמן רב בתא המדידה אם רק תקראי את התיאור של הג׳ינס על התווית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Na Nin Vintage (@naninvintage) on

גובה הג׳ינס

Low riseגזרה נמוכה, מגיע עד 4 ס״מ מתחת לפופיק. מתאים בדרך כלל למבנה גוף נערי, אתלטי.. הגזרה הנמוכה הפכה להיות פחות אופנתית בשנים האחרונות, וכעת עושה את דרכה, לאט לאט, חזרה אל המדפים.

Mid riseגובה ׳רגיל׳, מגיע עד הפופיק או ממש מתחתיו. גזרה קלאסית וידידותית לכל המשתמשות. מה שנקרא ללכת על בטוח.

 High rise – גזרה גבוהה, מגיע עד 2-3 ס״מ מעל הפופיק. הגזרה החמה ביותר. מחמיאה כמעט לכולן, למעט בעלות אגן וירכיים רחבים באופן לא פרופורציונלי לחלק העליון- במקרה הזה עדיף לא להגזים עם הגובה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daily Fashion Inspiration (@luvdenim) on

אורך הג׳ינס

Ankle Length – הג׳ינס יסתיים בקרסול, או ממש מעט מעליו. הולך עם כל הנעליים- סניקרס, עקבים, מוקסינים..
Crop – הג׳ינס ׳חתוך׳ לפני הקרסול- 2-4 ס״מ לפני הקרסול, פחות מומלץ לפטיט. הכי מחמיא יחד עם מגף בעל הגבהה, או עקב חתלתול. כמובן שתלוי במבנה הגוף.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Danielle Bernstein (@weworewhat) on

SKINNY

הג׳ינס שיש לכולנו בארון, כי הוא היה כל כך פופולרי בשנים האחרונות, הוא הסקיני! הסקיני צמוד לאורך כל הגוף, מהמותן ועד הקרסול. יש כאלו שצמודים אפס אל העור (‘second-skin‘) וכאלו שנותנים מעט אוויר לנשימה. והחל מהברך יושבים מעט (ממש מעט) loose.

הסקיני מתאים בעיקר לבעלות רגליים ארוכות ודי חטובות- הוא מראה בדיוק את מה שיש. אבל.. חדשות טובות- אין כאן שחור ולבן. משחק עם הצבעים של הג׳ינס יכול לשנות את איך שהוא נראה עלייך: סקיני שחור או בצבעים כהים מומלץ לבעלות אגן וירכיים רחבים משאר הגוף (מבנה גוף אגסי), או מבנה שעון חול. סקיני בצבעים בהירים יהיה מעולה לבנות עם מבנה גוף תפוחי, או מבנה אתלטי (נערי).

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Brittany Xavier (@brittanyxavier) on

STRAIGHT

הסטרייט מתחיל כמו הסקיני (או כמו רוב הגזרות בעצם), מחבק באיזור המותניים והירכיים, ומאיזור הברך ממשיך בקו ישר מטה- לא צמוד אל הרגל, ולא מתרחב. ישר.

זוהי ה-גזרה הכי הכי הכי חמה עכשיו! תחילה היה קשה למצוא סטרייט טוב במחיר שפוי, כי הגזרות המעולות שלו הגיעו רק ממותגי high-fashion (יעידו החיפושים הנואשים והמתועדים שלי אחר סטרייט שיושב טוב ברשתות האופנה המהירות), אך כעת ניתן למצוא מבחר גרסאות לגזרה הזו ב-כ-ל רשת אופנה.

ג׳ינס הסטרייט מתאים לכל מבני הגוף, מהסיבה הפשוטה שהצורה שלו מאריכה את הרגל ויוצרת אשליה של פרופורציות מושלמות מהאגן ועד הקרסול. הוא יהיה אלטרנטיבה מושלמת למי שמאד אהבה את הסקיני, אך מחפשת גזרה נינוחה יותר.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Claire Rose Cliteur (@clairerose) on

BOOTCUT

הבוט-קאט נמצא איפשהו בין הסטרייט לפלייר- נראה לגמרי כמו סטרייט אך ממש לקראת הסוף מתרחב מעט. הוא נוצר במקור בשביל הקאובויז, כדי שיוכלו לנעול את מגפי הבוקרים מתחת לג׳ינס! גאוני. ואכן הבוט-קאט ייראה שיא הסטייל עם מגפונים, עדיף בעלי עקב בינוני.

זוהי גזרה מושלמת לבעלות קימורים- היא נותנת פרופורציות מעולות לגוף שכזה. כתבתי עוד על הגזרה הזו כשנהנתי ממנה לראשונה, בתחילת הסתיו.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Caroline Daur (@carodaur) on

FLARE

הפלייר היא גזרה מאד מיוחדת ועכשיווית- הג׳ינס מחבק את הגוף באיזור האגן, אך מאיזור הברך מתחיל להתרחב בהדרגה עד הקרסול, ולעיתים גם מעבר. כמה מתרחב? זה לגמרי תלוי כמה את רוצה לקחת את זה אל המקור- שנות ה-60 המהממות. יש פלייר – ויש פלייר.

הגזרה הזו שמורה בעיקר לנשים גבוהות, ועושה פלאים לקימורים אם את בעלת מבנה אגסי או שעון חול. עם עקבים גבוהים- את הדבר הכי חם בחדר.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by N A S T Y A (@nastyalisansky) on

WIDE LEG

ג׳ינס בגזרה כזו יתחיל להתרחב כבר באיזור הירכיים,  בצורה חדה מטה. בדרך כלל יגיע רק בגזרה גבוהה: כדאי שיהיה צמוד ומחמיא באיזור הבטן והמותניים כדי לתת פרופורציות לגוף – אם כל כך רחב בחלק התחתון, שיהיה צמוד בחלק העליון.

ה-wide leg מביא איתו אמירה אופנתית חזקה, והוא אחד הג׳ינסים הכי חמים עכשיו.

זוהי גזרה מעולה בעיקר לנשים בעלות אגן וירכיים רחבים יחסית, ולמידות גדולות. האידיאל לשילוב עם מכנסיים כאלו, הוא עקבים גבוהים וסקסיים, אך במידה ואת פחות בעניין, גם מוקסינים יעשו את העבודה. אפילו סניקרס יכולות להתאים- הכל תלוי איך הג׳ינס יושב עלייך וכמה הוא מאריך אותך.

 

עכשיו, עם כל הכלים שיש לך, את לגמרי מוכנה לחיפוש אחר הג׳ינס המושלם בשבילך 😊

המדריך קיים גם בסרטון, מוזמנת לצפות ולשתף את החברה שצריכה מדריך בדיוק כזה!

 

View this post on Instagram

 

היי אהובות 💋 לפניכן מדריך קליל אך הכרחי! על הפריט שכולנו צריכות להכיר הכי טוב 😊 ▾ בבלוג תמצאו פוסט חדש על אותו נושא בדיוק: למי שמעדיפה את הכל כתוב 😉 בנוסף תמצאו שם קישורים לג׳ינסים שווים בכל קטגוריה והשראות שוות מרחבי האינסטגרם האהוב שלנו 📺 (קישור נמצא בביו שלי) ❓ כל שאלה שעולה לכן על אחד הג׳ינסים, או על ג׳ינסים אחרים – מוזמנות להגיב כאן או לשלוח בפרטי ▾ מחכה לשמוע את דעתכן, אם אהבתן (מוזמנות לשתף 🥰), וכמובןןןן – מה עוד תרצו לדעת 😏 ▾ אוהבת אתכן 💋 נשיקות!

A post shared by Oh so fine (@yarden_amuyal) on

עד הפוסט הבא..

נשיקות! ירדן

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 Comments
  • נילי מרגי
    17.3.2020

    ואווו איזה פוסט מושלם אני לגמרי STRAIGHT. אהבתי תודה על המידע! הולכת לבזבז ביי

    • yarden
      3.5.2020

      תודה רבה! גם אני איתך לגמרי סטרייט הוא האחד שלי 🙂 תהני!

  • דורין
    17.3.2020

    פוסט מעולה ומלמד, בתור אחת שחיה את עולם האופנה אימצתי טיפים חשובים 🙂

    • yarden
      3.5.2020

      תודה מהממת איזה כיף! שמחה שאהבת 😍

  • אביב
    19.3.2020

    פוסט מהמם 💕 כתוב יפה ויפה ויזואלית❤️

    • yarden
      3.5.2020

      תודה רבה אהובה 🥰