כך תוסיפי לעצמך כמה סנטימטרים לגובה, ותיראי הרבה יותר ארוכה

תחילה תכננתי לקרוא לפוסט ״כל מה שנשים נמוכות צריכות לדעת״, ותוך כדי הכתיבה הבנתי שהוא בכלל מדבר לקהל הרבה יותר רחב; בעצם כמעט כל הנשים שאני מכירה ישמחו להיראות גבוהות וארוכות ממה שהן באמת. אז אם גם את בעניין, לפנייך 10 הטיפים השווים ביותר שיש לי, ליצירת מראה מאורך וגבוה:

 

1. נתחיל מלמעלה. עוד יותר למעלה

אסוף לקוקו, חצי קוקו, סיכות שמרימות קצת שיער מעלה. כל עוד השיער מסורק לכיוון מעלה/לאחור, ולא משוך בצורה מסודרת לצדדים, העין תתפוס את הפנים שלנו כמאורכות יותר ממה שהן באמת. למי זה פחות אידיאלי? לנשים בעלות פנים עם מבנה אובאלי ומאורך, כדי שלא יהיה טו מאץ׳.

2. תיקים קטנים זה החיים

ובמקביל, תיקים גדולים הם BIG NO NO. מעבר לזה שזהו טרנד עכשיווי בטירוף – כמה שיותר קטן יותר 2020 – תיק קטן לצידי הגוף יתרום רבות לאשליה שאנחנו קצת יותר ארוכות. תיק גדול לעומת זאת, ידגיש מיד את הפרופורציות האמיתיות של הגוף שלנו.

3. לנעליים האידיאליות יש שלושה מאפיינים

הסעיף הזה הוא בעצם אחד מסודות הסטיילינג האהובים עליי, ובקרוב גם עליכן, אז שימו לב: הנעליים הכי מאריכות הן נעלי שפיץ, ללא רצועות שחותכות את הקרסול, ובצבע ניוד שקרוב לגוון העור שלכן. אפשר לבחור רק מאפיין אחד מתוך השלושה וזה עדיין יעשה את רוב העבודה, אך אלו שלושת הקווים המנחים שלי לבחירת נעליים, יחד או בנפרד.

 

4. לוקים מונוכרומטיים הם מאסט

בשבילי זה האלף בית של אשליית הגובה. זו הדרך הקלה והיעילה ביותר להוסיף את הסנטימטרים הדמיוניים האלו אל הגובה שלנו, ועל הדרך זהו גם הטרנד הכי חזק של העונות האחרונות. וגם העתידיות. לוק מונוכרומטי הוא לוק שמורכב מפריטים באותו הצבע, ולעיתים כמה גוונים שונים של צבע אחד (לדוגמה- ג׳ינס כחולים עם גופייה בצבע תכלת בהיר, או מכנסיים מחוייטים בצבע בז׳ וחולצה בצבע צהוב-חמאה)..

5. המחשוף הרצוי הוא המחשוף החשוף

אבל לא רק. מדובר בעצם במחשוף בצורת וי, המחשוף האידיאלי להארכה של פלג הגוף העליון שלנו. ככל שנעמיק, הסנטימטרים יתרבו.

6. החצאית הרצויה היא החצאית הקצרה

שימי לב – אין צורך להרגיש לא בנוח ולשלב חולצת וי עמוק עם חצאית מיני קצרצרה וחשופה – הכל עניין של איזון (כמו שאני ת מ י ד אומרת). החצאית הקצרה שנגמרת הרבה לפני הברכיים תיצור אשלייה מושלמת שהרגליים שלנו הרבה יותר ארוכות ורזות (!) ממה שהן באמת, וזה עוד יותר מומלץ למי שפלג הגוף התחתון שלה קצר לעומת החלק העליון. לעומת זאת, הוי העמוק הוא יותר מאסט עבור מי שפלג הגוף העליון שלה קצר וקטן יחסית לתחתון.

 

7. הטעות הנפוצה ביותר – הסקיני

זה נכון שמכנסי הסטרייט (הגזרה הישרה) מרגישים כמו טרנד עכשיווי ופתאומי, אך לא צריך להתייחס אליהם ככאלו – קודם כל, כי הם כאן כדי להישאר, ולטווח הרחוק. אבל מעבר לרלוונטיות שלהם, הם הכי פרקטיים שיש! הסקיני שהיינו רגילות לחרוש בכל הצורות והצבעים, היו מחמיאים לטווח מאד ספציפי של מבני גוף. לעומתו, הסטרייט, מתאים כמעט לכל מבנה גוף שקיים, ולכולם הוא ייצור פרופורציות נכונות ומחמיאות! צרפו לזה גזרה גבוהה במותניים – ואתן הכי ארוכות שאפשר!

9. הטיפ הראשון שהוא רק לפטיט

נפתח בשאלה – מה זה פטיט? המושג Petite בעולם האופנה מתאר נשים שהן מתחת לגובה של 1.62 ס״מ. הוא לא מתייחס למשקל, מידה, או כל דבר אחר. רק לגובה. למה זה מענייןֿ? כיוון שיש סקשנים שלמים בחנויות ובאתרים מסוימים שהם לפטיט – בגדים שנתפרו במיוחד למידותינו – לגובה שלנו. לצערי בארץ המבחר של החנויות האלו לא גדול, אך אני כן אופטימית; המודעות למבני הגוף השונים עולה, ויחד איתה המודעות ל – Petite ו – Tall. בינתיים הפייבוריטית שלי היא מחלקת הפטיט בטופשופ, וגם בזו של אסוס יש מבחר לא רע.

 

10. הטיפ השני שהוא רק לפטיט

כשאת מחפשת ג׳ינסים במחלקות הרגילות – חפשי ג׳ינסים שכתוב עליהם ‘cropped’. לאחרונה מאד נפוץ לכתוב על הג׳ינס את הגובה שלו, את האורך שלו, והאם הוא מתרחב/צמוד/ישר.. זהו כלי שאנחנו חייבות להשתמש בו – ג׳ינס cropped הכוונה שהוא ׳חתוך׳ קצת לפני הקרסול. מה שאומר שעלינו הוא ישב מושלם, באורך רגיל עד הקרסול.

אם התנסית באחד מהטיפים שהבאתי כאן והופתעת כמה קל להאריך את עצמך בשניות, ספרי לי בתגובות! אשמח לשמוע אם יש גם לך שיטות משלך להוסיף את הסנטימטרים האלו ולהרגיש ארוכה יותר, את מוזמנת לכתוב לי

ואם את עוד לא רשומה לניוזטלר (רשימת התפוצה של הבלוג) ובא לך להתעדכן במייל כשפוסטים חדשים מתפרסמים, את יכולה להרשם כאן.

 

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 Comments
  • אביטל
    5.7.2020

    מהמם!!!אהבתי את הטיפים ואאמץ אותם לעצמי❤️

  • קרין
    29.11.2020

    טיפים מושלמים! אאמץ. ❤️❤️