6 דרכים לאמץ את השיק ה׳לא מתאמץ׳

לעיתים, בלי לשים לב, כשבא לנו לשדר ׳הכי לא התאמצתי כדי להביא את כל הסטייל הזה׳, אנחנו מתאמצות הרבה יותר מהרגיל. בפוסט הזה אני מביאה את השיטות הכי מוצלחות שלי להרכבת לוקים מדויקים ונונשלנטיים, כאלו שבאמת יתנו תחושה שאת יודעת מה את עושה – ושזה לקח שתי דקות התארגנות:

 

1. לשמור על פשטות ולהשקיע בבייסיקס

בייסיקס הכוונה טי-שרט וג׳ינס בקיץ, סוודר וג׳ינס בחורף. וגם כמה מכנסיים איכותיים ועל-זמניים. חולצות מרשימות שאינן טי-שרט גם הן יכולות להחשב בייסיק עבור המלתחה שלך – אם הן בצבעים ניטרליים, ומשתלבות בטבעיות עם שאר בגדי הבייסיק שלך.

ברגע שהשקעת קודם כל בפריטים האלו – יש לך בסיס מושלם למלתחה על זמנית עם אינסוף אפשרויות של מיקס אנד מאץ׳. באמצעות מלתחה כזו אפשר לשדר בקלות יוקרה ואיכות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lizzy Hadfield (@shotfromthestreet) on

2. לשלב עד שלושה צבעים באאוטפיט אחד

הדרך הפשוטה אך המועילה ביותר להרכבת לוק לא מתאמץ – בחרי שניים או שלושה צבעים (עדיף ניטרליים כמו בז׳, כחול, שחור, לבן..) והקפידי לשלב רק פריטים בצבעים האלו באותו הלוק. זו גם דרך נהדרת להפוך את תהליך הרכבת האאוטפיטים לפשוט יותר, וגם דרך בטוחה לשמור על מראה נקי ומדויק.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Felicia Akerstrom (@fakerstrom) on

3. לאמץ תכשיטים מינימליסטיים שיהפכו לסימן ההיכר שלך

שרשראות הזהב העדינות, הטבעות הצ׳אנקיות שכשהן עומדות לבדן משדרות איכות וסטייל, עגילי החישוק הקטנטנים. קחי אחד מהם, או את כולם, ושלבי אותם בלוקים שלך כל יום וכל ערב. ברגע שהם חלק בלתי נפרד מהסטייל ומהאמירה שלךהשיק האיכותי והלא מתאמץ מגיע לבד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ♥ 𝓓𝒂𝒍𝒊𝒂 (@enxsolitaire) on

4. לדייק לדייק לדייק

מה שהופך לוק ממרושל למדויק הוא תשומת הלב לפרטים הקטנים. הצרה של המכנסיים כך שישבו בצורה מדויקת במותניים, קיצור של הג׳ינס במקום לקפל בצורה לא טבעית, וגיהוץ החולצה כשצריך.

כל אלו הם הטאץ׳ הסופי והמשמעותי ביותר בהרכבת לוק איכותי ולא מתאמץ, ושווים השקעה וזמן לא פחות (לעיתים גם יותר) מאשר הוספת פריטים נוספים ומגוונים למלתחה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Liza Rudkevich (@lizarudkevich) on

5. השיער הוא המקום לשחרר

כתבתי פעם פוסט קצרצר על השיק הפריזאי שאנחנו כל כך אוהבות, והסעיף הכי חשוב בו היה הדגש על השיער המרושל. אז גם כאן. הרי מה אומר יותר ׳שיק איכותי ולא מתאמץ׳ מאשר אישה פריזאית? אז כשזה מגיע לשיערמרושל זה מושלם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MARIA KRAGMANN (@mariakragmann) on

6. להעדיף תמיד איכות על כמות

אני יודעת שזו לא הפעם הראשונה שאת קוראת כאן את הכלל הזה, אך הוא חלק בלתי נפרד ממלתחה מינימליסטית – על אחת כמה וכמה כזו שבאה לשדר נונשלנטיות וטבעיות. כשאת רוצה להעביר ׳שלא התאמצת׳ זה בא יד ביד עם ׳לא התעצלת, לא התקמצנת, ולא זלזלת׳.

כשאת מעדיפה איכות על כמות, את בעצם מעדיפה את חולצת הכותנה האורגנית עם הגימורים המושלמים, על פני החולצה המכופתרת מהפוליאסטר הזול שהייתה יכולה לעלות לך חצי מחיר.  את מעדיפה טי שרט אחת טובה שיושבת מושלם ואוורירית מספיק להכיל אותך ביום ארוך של סידורים, על פני 3 חולצות טי שרט מקושקשות מבד שקצת זיעה נגעה בו והוא לא איתנו יותר, והגזרה קצת לא משהו והתפרים כבר קצת פרומים…

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alex Rivière (@ariviere) on

 

מה את חושבת על השיק הלא מתאמץ? והאם יש טיפ שלקחת מהפוסט ואת עומדת ליישם? ספרי לי בתגובות 👇🏼

*הפוסט פורסם לראשונה בניוזלטר של Oh so fine ב-19.07.20. אם את עוד לא רשומה ומעוניינת לקבל הצצות לפוסטים לפני כולן, השראות אופנתיות, והתראות כשפוסט חדש עולה לבלוג, את מוזמנת להרשם כאן

 

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *