איך להתרגש שוב מסוודר | 4 לוקים שמרימים לפריט הכי בנאלי בחורף

הסוודר המחמם הוא חברה הטוב ביותר של האישה בעונת החורף הקרה. כל כך טוב, שהוא כבר הפך לפריט בייסיק נחות, כזה שלוקחים כמובן מאליו ולא עליו יקומו וייפלו אאוטפיטים. בכל זאת- עונה שלמה, יום יום, רק סוודרים.ימי התהילה שלו כבר מזמן מאחוריו, אך אנחנו בכל זאת לא מוותרות על הפריט הכי נוח בארון, ומעדיפות להישאר נינוחות ומחוממות. אז איך בכל זאת נביא את הסוודר אל מרכז המלתחה החורפית שלנו, ואפילו נהנה ממנו?

כדי לענות על השאלה הכל כך קיומית הזו, ניגשתי אל ארון החורף שלי (שעדיין מעורבב עם בגדי קיץ כי-לא-היה-לי-זמן-וזה-לא-באמת-תירוץ-אני-פשוט-עצלנית-לפעמים), והחלטתי שאני חוזרת להתרגש מסוודר. זה אולי נשמע מוזר ומתלהב אך כאחת עם תשוקה לסטייל ולאסתטיקה, אני חייבת שהבגדים שאני לובשת ירגשו אותי. פשוט ככה. אז ביססתי ארבעה לוקים שונים על ארבעה סוודרים שאני אוהבת, והתוצאה לפנייך! מחכה לשמוע אם התרגשת 🙂

הסטייל שהציף את האינסטגרם: בשביל להשיג מראה של ‘אחת שיודעת’ בחורף 2020, כל שתצטרכי לעשות הוא לשלב שני סוודרים באותו הצבע, או מאותה פלטת צבעים. את הראשון לבשי כרגיל, ואת השני קישרי כמו צעיף. למראה מתוחכם וטרנדי אפילו יותר, קשרי את הסוודר מתחת לזרוע אחת. שמרי על וייב משוחרר ורפוי שעושה חשק להתכרבל בפוך, ועל גוונים נירליים שמשדרים מינימליזם חורפי. איזה כיף שבקרוב יגיעו גרסאות של ‘סוודר-עם-סוודר’ מוכן מראש אל רשתות האופנה המהירות, שיזכירו את מה שעכשיו כבר אפשר למצוא ברשתות האופנה העילית (כמו שצירפתי כאן למטה)..

ROKH via Net a porter
300 £
H&M
129.90ש”ח
Looks like summer
106 $
Asos
419 ש”ח

מעל שמלת קיץ קלילה: המלתחה הקיצית שלך עוד לא סיימה את תפקידה. אם נשלב בדים קלילים ונשפכים עם הסוודר העבה והכבד, ניצור ניגוד מעניין ונוסיף נופך אחר לחורף האפרורי והקריר. בונוס: תרגישי הרבה יותר טוב עם ההשקעה בשמלות הקיץ שנלבשו פעמיים-שלוש. לגזור ולשמור לימים שבהם בא לך להתלבש בוייב רומנטי וקליל, ולהפגין סטייל אמיתי כזה שלא רואים בכל מקום.

H&M
99 ש”ח
H&M
129.90 ש”ח
Mango
149.90 ש”ח
Zara
129.90 ש”ח

הבלייזר שיציל אותך: אנחנו מכירות אותו בתור הפריט הכי מבטיח של העונות האחרונות, והוא לא יאכזב אותנו גם החורף. יש מליון דרכים ללבוש ולסגנן אותו, אך דרך אחת עומדת להציל אותך בימים שפשוט אין לך מה ללבוש- זוג מכנסי ג’ינס טובים, בלייזר איכותי, וסוודר כיפי. אז אם חיכית לטיפול זוגי בינך לבין הסוודרים שאיתם הניצוץ כבר אבד, הבלייזר יהיה המגשר. והוא מדהים בזה. לגזור ולשמור לבקרים חורפיים בהם יש לך שתי דקות להתארגן ולא בא לך להתפשר על הסטייל.

Topshop
257 ש”ח במקום 429 ש”ח
Asos
105 ש”ח
TOTÊME
141 £
H&M
199.90 ש”ח

סוודר לערב נוצץ: יש היום יציאה שווה, ובא לך להתלבש חגיגי, אבל ממש ממש לא מתאמץ. במקרים כאלו, לכי על שילוב של סוודר בעל פרינט מיוחד / פאייטים / נצנצים, עם מכנסיים סופר מחוייטים ואלגנטים. בלוק כזה הכל צריך להיות מאד fine ובמקום הנכון, כדי ליצור מראה מדויק ונונשלנטי. בגלל הניגוד בטקסטורות ובסגנונות, אני אוהבת שיש גם ניגוד בצבעים באאוטפיט כזה- מכנס מחויט בצבע ניטרלי ירים ברמות לסוודר בצבע דומיננטי, ולהפך.

Mango
269.90 ש”ח
Massimo Dutti
275 ש”ח במקום 399 ש”ח
Zara
199 ש”ח במקום 329 ש”ח
Aldo
429.90 ש”ח

אם בא לך לקבל ממני עדכון במייל כאשר פוסט חדש מתפרסם, את מוזמנת להשאיר כאן את המייל שלך. רשומות הניוזלטר מקבלות תכנים נוספים, טיפים לסטיילינג, והצצות לפוסטים לפני הפרסום שלהם!

נתראה בפוסט הבא 🙂

נשיקות, ירדן.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *