PARIS BY OUTFITS AND FOOD | מה לבשתי בזמן שאכלתי

פריז… השופינג? אירופאי קלאסי. הרומנטיקה המדוברת? מוגזמת מדי בשבילי. אבל האוכל? אמאל’ה, האוכל! מהביקור הראשון שלי בעיר האורות חזרתי לגמרי מאוהבת, ומהסיבות הנכונות בלבד: האווירה ברחובות, המסעדות המדהימות, והסטייל הפריזאי שעשה לי חשק ללבוש חליפות, בלייזרים ולאנז’רי לנצח.. ומכיוון שהטיול הפך לטיול קולינרי מבלי ששמתי לב, חוץ מהאאוטפיטים שלבשתי הבאתי גם את המסעדות שפקדתי. אז מה לובשים בעונת מעבר בפריז? ואיפה אוכלים את הקרואסון הכי שווה?

 

THE OUTFIT

הפריט הראשון להכנס למזוודה בחופשה של עונת מעבר, תמיד יהיה בלייזר אוברסייז- שחור קלאסי או משבצות טרנדי, העיקר שיהיה אחד כזה לפחות.  מעל גופייה ומאם ג’ינס, עם סניקרס ביום וסנדל סטילטו בלילה, מה עוד צריך בעצם?

מאם ג’ינס מטופ שופ 279 ש”ח // בלייזר ממנגו כבר אין במלאי, כאן אחד דומה 275 ש”ח //  סניקרס של אדידס 265 ש”ח באסוס

THE FOOD

את המאפייה Boulangerie Utopie סימנתי ב-google maps כאחת שאין מצב שאני מפספסת, וכשהגעתי לפריז גיליתי שהיא נמצאת במרחק 5 צעדים מהמלון שלי ברובע המארה. כך יצא שאת כל הבקרים בפריז פתחתי עם מאפה לא פחות ממושלם. מה רע?

מודה שהגעתי אל Cafe Marly רק בשביל תמונת האינסטגרם החרושה עם הלובר, אך כשהגעתי וראיתי כמה שהמסעדה תיירותית באופן מחריד, ושנראה שכל הסועדים הגיעו מאותה סיבה כמוני, עמדתי לוותר ולחפש מסעדה רחוקה ואותנטית כמו שאני אוהבת. בסופו של דבר החלטנו לשבת שם בכל זאת, ולא התחרטנו. איכשהו נהנתי משעה-שעתיים של נוף תיירותי מהמם, כוס של יין רוזה מעולה, ופאי תפוחים שהפתיע והיה מדהים. overpriced לגמרי, כן? אבל חוויתי, רגוע, וטעים.

THE OUTFIT

חולצה מכופתרת לבנה היא פריט שתמיד נמצא אצלי בארון… בכל עונה, ובין כל הטרנדים החולפים, היא מהווה בסיס מושלם כמעט לכל אאוטפיט שארצה להרכיב. חצאית סליפ עושה אותה פחות רשמית, סניקרס לבנות עושות את כל האאוטפיט יום-יומי, והבלייזר הזה הוא הדבר הכי ניטרלי ושיקי שאפשר לזרוק על עצמך בימים הקרירים יותר של הטיול.

חולצה מכופתרת לבנה מנקסט 44 ש”ח // חצאית סליפ בהדפס נחש מH&M ואין להם אתר ישראלי, עלה לי 89.90 ש”ח // תיק של מנגו 60 ש”ח בסייל // בלייזר של מנגו 199.90 ש”ח בסייל

THE FOOD

יש יותר טעים מעוף צלוי, גרטן תפוחי אדמה, ושעועית ירוקה עם בירה מקומית? כנראה שלא, ואיזה מזל שבעקבות ההמלצה של תמר מבלוג ‘עיניים גדולות’ הגעתי אל אחד מרחובות האוכל הכי ידועים של פריז, וזה מה שבחרתי לאכול. לא הייתי חושבת על זה לבד בחיים. ב- Rôtisserie Stévenot Cadet תמצאי עופות צלויים וגם ספריבס עסיסיים (לא אוכלת אבל נראה מטורף) ומבחר מצומצם של תוספות. אפשר גם לקחת בטייק אווי!

THE OUTFIT

שמלת משי/סאטן עם שרוולים ארוכים היא כנראה הפתרון האידיאלי לדינר אירופאי קריר. השמלה הזו היא ‘וינטג’ של מנגו (יד שנייה מסטייליסטית, שזה כמו יד ראשונה מרופא), והיא אחת הקניות השוות שלי. צירפתי כמה שמלות דומות שעושות חשק לצאת למסעדה עם אווירה פריזאית. הנעליים האלו הן השילוב המושלם לשמלה כזו: אחת הדרכים הכי קלילות להאריך את הרגליים הקצרות שלי, היא ללבוש מיני יחד עם נעלי שפיץ מחודד. קסם.

 נעליים מזארה 149.90 ש”ח בסייל // שמלה שחורה עם שרווליי בלון מאסוס 65.60 ש”ח בסייל // שמלה מנומרת משיפון של זארה 129.90 ש”ח בסייל // שמלת תחרה שחורה של self-portrait דרך פקטורי 54 599 ש”ח

THE FOOD

המסעדה שאסור לך לפספס בשום אופן אם את בפריז ואוהבת אוכל טוב: Robert היא מסעדה שמרגישה גורמה בכל מובן, חוץ מאשר במחיר. האווירה חמימה, העיצוב מושלם, והמנות השאירו אותנו ללא מילים- פואה גרא לאכול ולבכות,  מנת ברווזון שכמעט הזמנתי אחת נוספת, ופילה בקר שהיה עשוי בצורה הכי מדוייקת וטעימה שאפשר. אמאל’ה.

THE OUTFIT

את החליפה הזו קניתי בטופ שופ ביום שסגרתי את הטיסה לפריז. לא מפתיע.. חליפה מחוייטת, בגזרה קלילה ובצבע ניטרלי, היא בעיניי הדוגמה המושלמת לסטייל פריזאי קלאסי. קפצתי על ההזדמנות ביום שבו ידעתי שלא אלך המון ברגל (הכל יחסי… בשאר הימים הלכנו עשרות קילומטרים), ונעלתי את הנעליים האהובות עליי: סנדלי רצועות עם עקב נמוך יחסית, הטרנד הכי רלוונטי עכשיו. באותו היום ביקרתי במוזיאון של איב סאן לורן, עשיתי קצת שופינג בגלרי לאפאייט, ואכלתי במסעדה המטורפת כאן למטה. הרגשתי מינימום ג’וליה רוברטס ב’אישה יפה’. ולא בחלק הראשון של הסרט.

מכנסיים מחוייטים מטופ שופ 179.90 ש”ח // הבלייזר לא מופיע באתר של טופ שופ, עלה 249.90 ש”ח // סנדלי רצועות בהדפס נחש מזארה 149.90 ש”ח בסייל

THE FOOD

אל המסעדה של HOTEL COSTES המדובר תכננתי להגיע לארוחת ערב חגיגית, בשמלה מוגזמת, ועקבי סטילטו גבוהים. אך הזמן בפריז קצר, והמסעדות מרובות, אז במקום זה הגעתי אל המסעדה לבראנץ’ רגוע וקליל, עם החליפה הלבנה שלי, ורצון עז לנוח מהיום הארוך-מהצפוי-על-עקבים-הזה. המארחות שקיבלו אותנו היו פלצניות בקטע לא סביר, המחירים בתפריט היו לא פרופורציונליים, ופה נגמר החלק הפחות טוב במסעדה. בכל השעה וחצי ששהיתי בה התפעלתי מהעיצוב המטורף, הלכתי לשירותים 4 פעמים רק כדי להסתכל שוב על החדרים שמובילים אליהם, בהיתי באנשים היפים והמרשימים שמילאו את החדר, והאוכל: מושלם. פסטת שמנת פטריות שיכולה היתה להיות כל כך בנאלית, הייתה הדבר הכי טעים שאכלתי באותו היום. לסיכום… עצירה חובה בפריז, ובראנץ’ לגמרי יעשה את העבודה.

THE OUTFIT

את האאוטפיט האהוב עליי שמרתי לסוף. בדרך כלל, האתגר הכי גדול שלי בטיולים כאלו הוא להתלבש בצורה שתהיה לי נוחה לטיול, בלי לוותר על הסטייל. האאוטפיט הבא היה כל כך נוח וכיפי ששכחתי שאני לבושה בפריטים הכי אהובים עליי במלתחה שלי: חצאית סריג של זארה שאני חורשת בעונת המעבר האחרונה, היא הולכת עם הכל ומוסיפה ערימות של סטייל בלי להתאמץ. הסניקרס הלבנות שלי שאין צורך להזכיר כמה שאני אוהבת אותן. והחולצה החדשה שלי מ-Urban Outfitters, שגם אותה קניתי בהשראת הטיסה לפריז.

חולצה מאורבן אאוטפיטרס  249.90 ש”ח, אין להם אתר ישראלי // חצאית סריג מזארה 79.90 ש”ח בסייל // סניקרס של אדידס 265 ש”ח מאסוס

THE FOOD

גם את המאפייה האהובה עליי בפריז שמרתי לסוף- עוד המלצה רותחת של תמר המדהימה מהבלוג ‘עיניים גדולות‘, שסיפרה שזהו ביקור חובה לכל מי שעובר בפריז. כבר כשעמדתי בתור הארוך מחוץ למאפייה Du pain et des idees התחלתי להבין את גודל ההיסטריה: מישהי מקומית ששמעה את העברית שלי, ניגשה אליי ובעברית קלוקלת עם מבטא צרפתי מהמם סיפרה איך אנשים מכל העולם מגיעים במיוחד אל המאפייה הזו לשבלולים המפורסמים שלה, וכמה עשינו בשכל שהגענו לטעום… בגלל שזה היה היום האחרון לחופשה, וכמובן בגלל שטעמנו והבנו על מה כל ההתלהבות, כל אחת מאיתנו לקחה איתה כמה שבלולים (פיסטוק-שוקולד והאגוזים הכי מומלצים) הביתה למשפחה. שווה את הסחיבה.

 

*אם את רשומה לניוזלטר שלי, ברגעים אלו עושים את דרכם אלייך אאוטפיטים ומסעדות נוספים שלא הספיקו להיכנס אל הפוסט.. אם את עוד לא רשומה, ובא לך לקבל את המשך הפוסט, הירשמי כאן לניוזלטר.

 

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 Comments
  • ירדנה ויאטר
    22.6.2019

    מעניין. מקסים

  • תמר
    26.6.2019

    כמה סטייל!!! הטעם שלך מושלם ובא לי פשוט לגנוב לך את כל הארון 😍😍

  • איזה אאוטפיטים מושלמים, יש לך סטייל מדהים! 🙂