BOHEMIAN SPRING | ככה בא לי להתלבש באביב הקרוב

איך אפשר לדעת שעונה מתחלפת ממש בקרוב? אני שוב מוצאת את עצמי פותחת כל בוקר בסקירה של אתרים כמו net-a-porter או הבלוג של מוניק דייל, מנסה לשים את האצבע על הטרנדים והסגנונות שהכי בא לי לאמץ. נמצא חם כרגע: וודסטוק. בוהו. משוחרר. קליל. באינטרפציות עדכניות ומהממות, השיק הבוהמי נראה טוב מאי פעם ומתאים את עצמו לחלוטין ל-2019:

בוהו-שיק זה.. הדפסים שבטיים והדפסי רטרו, שילובי צבעים בולטים ובלתי רגילים, שימוש בפרטי וינטג’ על בסיס קבוע, וחתימת ויתור על חזייה- כל אלו הן פרשנויות של השיק הבוהמי. יחד עם האקססוריז הבוהמיים המובהקים (אוברסייז, שימוש בקש ובעץ), ועם הנעליים הבוהמיות (מגפונים, עור הפוך, פראנזים) מרגיש כאילו הם תמיד חלק מהאופנה, בעונות מסוימות יותר ובעונות אחרות רק בקושי. אבל הם שם.

BOHEMIAN SPRING | ככה בא לי להתלבש באביב הקרוב

מה אני לוקחת מהסגנון הבוהמי? מתוך כל הנגיעות הבוהמיות שהאביב מביא איתו, לבוש משוחרר ופריטי אוברסייז הם הדבר שהכי עושה לי את זה. דווקא בדים נעימים ונושמים כמו פשתן, כותנה, וויסקוזה- בגזרות משוחררות ונינוחות ובצבעים ניטרליים וגווני אדמה, הם הפרשנות האהובה עליי לסטייל הבוהמי.

BOHEMIAN SPRING | ככה בא לי להתלבש באביב הקרוב

BOHEMIAN SPRING | ככה בא לי להתלבש באביב הקרוב

מאיפה האאוטפיט? זה היה ביום כיף ביפו, ורציתי ליישם את הסטייל הבוהמי הזה שכל הזמן בראש שלי. לבשתי שמלת מקסי (אמורה להיות מידי אבל עליי פחות) שמצאתי בזארה והכי שדרה לי בוהמיות קלילה ולא מתאמצת- ויסקוזה וכותנה בצבע בננה-פסטל, בגזרה משוחררת אך מחמיאה. יחד עם השמלה מצאתי את ה-סנדלים שלי לאביב-קיץ הקרובים. סנדלי רצועות מנוחשים עם עקב נמוך, פריט שהוא חובה בעונות הקרובות. כרגע מחפשת כאלו נעליים גם בצבעים קלאסיים, ובגזרות קטנות (השחורות והלבנות המושלמות של זארה פשוט ענקיות עליי). לבסוף הוספתי תיק קטן בצבע קאמל של אלדו שאין לו שום קשר לבוהו-שיק, כדי לאזן את האאוטפיט, וקישטתי אותו במטפחת מנוחשת של מנגו.

BOHEMIAN SPRING | ככה בא לי להתלבש באביב הקרוב

MY BOHEMIAN EDIT- אלו שעשו את זה הכי טוב עד כה (בגבולות הניתן-להשיג-בארץ).

Urban Outfitters
369.90 ש”ח
Mango
299.90 ש”ח
asos
220 ש”ח
zara
149.90 ש”ח
zara
199 ש”ח
Asos Design
95 ש”ח
stradivarius
179.90 ש”ח
zara
269.90 ש”ח

 

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 Comments
  • לגמרי מאמצת את השיק הבוהמי הקיץ!

  • rachel
    13.3.2019

    כרגיל את והתוכן שלך זה משהו יוצא דופן , התמונות הורסות !!
    גם אני קניתי את הנעל המושלמת הזו , בצבע היותר צעקני שלה 🙂