הטי-שרט עם כריות הכתפיים: כל מה שצריך לדעת

עד כה שמרנו את המבנה המודגש של הכתפיים לבלייזרים, לחולצות האלגנטיות שלנו, וגם למעילים.. אך באביב הקרוב אנחנו עומדות להינות מהגזרה האדג׳ית הזו גם ביום יום! אז איפה אפשר להשיג, איך כדאי ללבוש, ואיך נעשה את זה בעצמינו?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Frankie (@thefrankieshop) on

הכי אייקוני בפיד

החולצה הלבנה הזו של The Frankie Shop (שמגיעה גם בעוד שלושה צבעים ניטרליים) הפכה ברגע אחד לפריט הכי מבוקש בקרב הפאשניסטות האינסטגרמיות. סולד אאוט מטורף עם רשימת המתנה ארוכה רק גורם לנו לרצות אותה יותר, והרשתות המהירות מבינות את זה מספיק מהר..

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Oh so fine (@yarden_amuyal) on

להשיג בשוק המקומי

היום אפשר למצוא גרסאות מאד דומות לחולצה המפורסמת במחירים הרבה יותר שפויים, כך שגם מי שלא מוכנה להוציא 75$ על טי שרט (במקרה שהיא נרשמה מספיק מוקדם לרשימת ההמתנה) יכולה לעוף על הוייב המטורף הזה של שנות ה-80. כאן בתמונה אני לובשת את החולצה של TwentyFourSeven שעולה 79.90 ש״ח, וניתנת להזמנה אונליין. גם Stradivarius יצאו בגרסה דומה שמחירה 59.90 ש״ח, ונמכרת רק בחנויות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 𝐂𝐀𝐑𝐋𝐀 𝐅𝐈𝐆𝐋𝐈𝐎𝐙𝐙𝐈 🥑 (@carlafigliozzi) on

לא רק החולצה האייקונית:

כל עולם הבייסיק, שמשדר כולו פשטות וקלילות, מתחיל לקבל את הטוויסט של הכתפיים המודגשות. השדרוג הזה מראה כמה שהסטייל המינימליסטי ממשיך לשלוט, ורק הולך ונהיה נקי ומדויק יותר ויותר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Seestarz (@seestarz) on

שדרגי את מלתחת הבייסיק שלך

הכיף הכי גדול בכל הטרנד הזה, הוא שגם אם לא בא לך לצאת בחיפושים אחר הטי-שרט המרופד, וגם אם הכל סולד אאוט- את לגמרי יכולה להכין חולצה כזו בעצמך. תתכונני, כי זה הכי פשוט שיכול להיות:

להכנת החולצה תצטרכי זוג כריות כתפיים, טי-שרט או חולצה ארוכה ודקה (עדיף בעלת צווארון סגור יחסית, זה משאיר מקום לכריות), חוט ומחט. כריות כתפיים ניתן להשיג בכל חנות סדקית – חנות למוצרי תפירה, ומחירן נע בין 5 ל-15 ש״ח ליחידה. לסבלניות – גם באליאקספרס ניתן להזמין  כריות כתפיים, במחירים מאד נמוכים.

הפכי את החולצה, סמני את קו האמצע של הכרית, והניחי במקביל לקו תפר הכתף של החולצה (כשהסוף הרחב של הכרית צמוד לסוף הכתף). תפרי תפר קטן בשתי הנקודות החיצוניות ביותר של הכרית. זהו! החולצה הפשוטה שלך הפכה לסופר טרנדית. *אני ממליצה קודם כל לתפוס עם סיכות, למדוד, לוודא שיושב טוב, ואז לעשות את שני התפרים.

צילום: רם רובבשי
טי-שרט מ- asos, לחצי כאן.
*הוספתי לטי-שרט כריות כתפיים כמו שכתבתי למעלה.
מכנסיים מזארה, סולד אאוט.
נעליים מזארה, סולד אאוט.

 

נתראה בפוסט הבא.. עד אז, את מוזמנת להירשם לניוזלטר כדי לקבל התראות במייל על פוסטים חדשים 😊

נשיקות! ירדן

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 Comments
  • Shiraz
    2.4.2020

    פוסט מהמם. מחכה כבר שנוכל להסתובב ברחוב כדי לממש את הטרנד !!

    • yarden
      3.5.2020

      תודה אהובה 🥰 הנה הגיע הרגע שלנו