השילוב הכי חם של החורף

כשסיפרו לנו שאנחנו הכי יפות כשנוח לנו, כנראה שהתכוונו לטרנד הכי לוהט של החורף הנוכחי: שילוב של קפוצ׳ון ובלייזר. כמה פשוט, ככה נונשלנטי. אז לאן נלבש, איפה נשיג, ואיך נשלב? התשובות לפניכן.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

מאיפה זה נחת עלינו?

ממש כמו שרומי ספקטור מדגימה כאן למעלה, ההשראה לטרנד הזה הגיעה, איך לא, מה- Airport look- האאוטפיט האולטימטיבי כדי לטוס בסטייל. אם ב׳לוק הטיסות׳ מדובר במעיל מהמם שמשולב בניגודיות גמורה עם סט טרנינג מחמם, בלוק היום-יומי מדובר בבלייזר מחויט שמעצים אפילו עוד יותר את הניגוד הזה.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sandra H. Sauceda (@filis_pina) on

איך לעשות את זה נכון?

ככל שאני נכנסת אל עולם האופנה יותר ויותר, אני מבינה שבאופנה כמו במלחמה- אין חוקים. יחד עם זאת.. יש דרכים קלילות ונעימות (ויש שיגידו ״מיינסטרימיות״) יותר להיכנס עם טרנד חדש אל אולם מלא אנשים, ויש דרכים אחרות. לא שהאנשים מעניינים, כן? אבל בכל זאת, אנחנו כאן כדי להתנסות בטרנדים בצורה הכי כיפית ונוחה שאפשר (ראי ערך עמוד  about, כותר ׳מה הרעיון שעומד מאחורי Oh so fine?).

בשילוב שכזה, האידיאל הוא לדבוק בגוונים שקטים וניטרליים: בז׳ על כל גווניו, אפור נוטה לאפור בהיר, לבן/אוף ווייט.. השחור הקלאסי גם עובר, אבל הוא לא ה-צבע של הטרנד הזה.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Victoria Pia Elisabeth Waldau (@victoriawaldau) on

כל סט של טרנינג הולך?

התשובה היא כמעט אבל לא. למה כדאי לשים לב כשאת בוחרת טרנינג לאאוטפיט שכזה: קפוצ׳ון ללא ריצ׳רץ׳, שלא יהיה יותר מדי אוברסייז, ועדיף ללא לוגו או הדפסים. כמה כיף שהרשתות המהירות שאנחנו כל כך אוהבות קלטו את הטרנד הזה בזמן, ומיהרו לייצר חליפות טרנינג שיעמדו בסטנדרט שלנו לשילוב עם בלייזר. לנו נשאר רק לבחור סט שנראה נקי ומינימליסטי, בצבע שילך מושלם עם הבלייזר/ים שברשותינו.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @stylegator on

וריאציה נוספת, טרנדית לא פחות..

מה עם יציאות שפחות הולמות חליפת טרנינג ביתית ונינוחה? כאלו שאת בכל זאת צריכה להפגין טיפת רצינות על אף הקור הבלתי נסבל? במקרה כזה מכנסיים מחויטים עם גזרה קלילה יחסית יעשו עבודה נפלאה, בסך הכל נצטרך לשמור על פלטת צבעים אחידה. עוד אופציה היא להחליף את המכנסיים בגי׳נס, עדיף בגזרת ׳סטרייט׳- ג׳ינס עם מותן גבוהה בגזרה ישרה שיגרמו לכל האאוטפיט להיראות ׳אסוף׳ יותר. אני מתה על זה. שליש ביתי, שליש מחויט, ושליש יום-יומי.

 

צילום: רם רובבשי
חליפת טרנינג מ-s.wear
בלייזר מ-reserved
תיק ברברי וינטג׳

 

מחכה לראות גם אותך באאוטפיט כזה- לא מתאמץ אבל מלא בסטייל 🙂

כמובן שאם את עוד לא רשומה לניוזלטר שלי, את מוזמנת להצטרף כאן כדי לקבל התראות כשפוסטים חדשים עולים לבלוג, השראות ותוכן אופנתי, וללא שום ספאם. נתראה בפוסט הבא..

נשיקות, ירדן

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 Comment
  • דיאנה קוסטרוב
    19.2.2020

    פשוט אך מתוחכם ומיוחד. תודה לך י’השראה.